[filateelia:1798] Eesti Post paneb töökuulutuse postmargile
...
Eesti Posti uudisteveeb
http://www.post.ee/?id=5802
Uudis on jõudnud ka meediasse, kus seda on mõnevõrra jõutud ka kommenteerida ...19.03.07 - Eesti Post paneb töökuulutuse postmargile
Eesti Post laseb käibele postmargi, mis kannab esmakordselt Eestis üleskutset tulla tööle.
Hüüdlauset „Liitu meie meeskonnaga!” kandva postmargi loomise eesmärgiks oli leida innovaatilisemaid lahendusi terava tööjõuprobleemi lahendamiseks ning erineda ja silma paista senistest traditsioonilistest värbamiskanalitest nagu näiteks lehekuulutus või internetibanner.
Postmark on valminud kasutades Eesti Posti teenust Minu Mark. Margi poogen mahutab 18 postmarki ning esialgseks tiraažiks on 700 poognat. Nominaaliks on margil 5.50, mis võimaldab saata kirja ka Balti- ja Skandinaavia maadesse. Värbamismark ei tule avalikult müügile, vaid seda jagatakse tasuta erinevate värbamisprojektide raames. Esimestena saavad 10 500 marki kontaktprojekti „Võti Tulevikku” kataloogi tellinud tudengid.
Margi kujunduse autoriks on Eesti euromündi kavandi looja ja olümpiavõitjate margi kujundaja kunstnik Lembit Lõhmus.
Lisainfo:
Inge Suder, kommunikatsioonispetsialist, AS Eesti Post tel 625 7192, e-post : inge.suder@post.ee
Eesti Post paneb töökuulutuse postmargile - DELFI 19. märts 2007 9:24
http://www.delfi.ee/news/majandus/majan ... d=15373029
Eesti Post paneb töökuulutuse postmargile - Postimees Online 19.03.2007 09:29
http://www.postimees.ee/190307/esileht/ ... 250700.php
Eesti Post paneb töökuulutuse postmargile - SL Õhtuleht 19.03.2007 09:41
http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=221885
xxx
20. märts 2007. a. 12:37
[filateelia:1799] Re: Eesti Post paneb töökuulutuse postmargile
...
Värbamisreklaamid kolivad lehest kohukestele ja markidele (Nelli Pello) - Postimees 20.03.2007
http://www.postimees.ee/200307/esileht/ ... .php[quote]...
Eesti Post lasi aga eile käibele postmargi, mis kannab hüüdlauset "Liitu meie meeskonnaga!". "Tahame postmargiga eristuda klassikalistest värbamiskanalitest. Samuti teavitada potentsiaalseid tööotsijad vabade ametikohtade olemasolust meie firmas," ütleb Eesti Posti kommunikatsioonispetsialist Inge Suder.
Lehekuulutusest odavam
Värbamismarki ei saa tema sõnul esialgu osta, kuna tegemist on juhtprojektiga, millel on väike tiraaž. Esimesed värbamispostmargid saavad värbamisprojekti "Võti tulevikku" kataloogi tellinud tudengid. Samuti hakatakse marki kasutama klientide kaebustele vastuste saatmisel.
...[/quote]Erinevalt artikli veebiversioonist on paberversiooni 23. leheküljel ka margi pilt:
Ajalehest skaneerituna on pildi kvaliteet küll tagasihoidlik, kuid ehk sobib kuni parema saamiseni ...